Родина – дитячий садок
За єдність принципів
у вихованні дітей
Перед родиною і дитячим садком існують єдині педагогічні цілі - це всебічний фізичний, розумовий, моральний, естетичний розвиток дітей. Тому, дуже важливо, щоб дошкільний заклад і родина взаємно підтримували один одного, забезпечували єдність принципів. Саме сполучення вимог родини і персоналу д/у створює атмосферу, що сприяє росту і розвитку дітей. Якщо немає єдності у вимогах родини і дитячого саду спостерігається подвійність у діях і поведінці дошкільників. Часто діти в саду ввічливі, одягаються, їдять самостійно, а вдома грублять дорослим, не збирають іграшки. Причина тут у тім, що відсутня домовленість між дитячим садом і родиною. Дитині важко судити, хто вірно поводиться вихователь чи мама. І тому дитина діє відповідно до тих вимог, що пред'являються в д/с і вдома. А вимоги ці різні. Єдність у вимогах дає можливість вправляти дошкільника й у моральних вчинках, виробляти в нього правильну оцінку того, що добре, що погано. Дитина буде постійно закріплювати навички правильної поведінки у д/с і вдома.
Із результатів анкетування видно, що багатьох батьків турбують емоційні проблеми, проблеми негативних рис характеру (лінь, агресивність, жадібність тощо). При рішенні цих проблем важливо створювати умови, у яких би діти вправлялися в позитивних вчинках, а дорослі і вдома , і в дитячому садку схвалювали позитивні дії дитини. При єдності принципів виховання дітей у дошкільній установі і родині формуються позитивні риси характеру, навички і звички формуються швидше, легше. І виховані якості бувають більш міцними і стійкими.
Психолог