Орієнтуючись на державні документи, стандартні та пріоритетні напрямки дошкільного виховання, враховуючи ключові питання дошкільної освіти сьогодення, свої особисті проблеми та аналіз попередньої роботи, колектив дошкільного навчального закладу спрямовує свої зусилля на рішення наступних ЗАВДАНЬ:

 І. Формувати основи патріотичної свідомості дошкільників, давати знання  про українську культуру, духовність та звичаї шляхом ознайомлення з природою рідного краю в процесі співпраці педагогічної тріади (педагоги, діти, батьки) .

 

ІІ. Систематизувати роботу по формуванню у дітей розуміння цінності власного здоров’я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.  

 

ІІІ. Забезпечити наступність та взаємодію в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на без кризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи НУШ.

 

IV. Удосконалювати поглиблену діагностичну та корекційну роботу з розвитку мовлення у дітей в логопедичних групах.

 

 

   Запорукою успішної реалізації ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу є високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, його творчий, інтелектуальний потенціал, орієнтація на дітей, як центр освітнього процесу та сім’ї вихованців-основних партнерів у психолого-педагогічній в інтересах кожної дитини.